aMajomhoz vendéglátóhelyre keresünk új kollégákat, gazdasági vezető pozíció betöltésére.

Fő feladatok:

  • számlák/szerződések kezelése, rendszerezése
  • napi költségek, bevételek elszámolása, táblázatban való rendezése
  • munkaórák vezetése, munkaügyi papírok kezelése
  • házipénztár és bankszámlák kezelése, vezetése
  • szállítókkal, partnerekkel, könyveléssel való kapcsolattartás
  • heti pénzügyi riportok, havi zárások készítése és prezentálása a vezetőség felé,
  • éves beszámolók és bevallások előkészítése
  • bérszámfejtés előkészítése

Amit elvárunk:

  • pénzügyi/gazdasági végzettség és tapasztalat
  • Microsoft Office magabiztos használata, kiváltképp MS Excel, Word ismerete.
  • pénzügyi folyamatok ismerete
  • kiváló rendszer szemlélet
  • jó kommunikációs készség
  • precíz, igényes munkavégzés

Amit kínálunk:

  • stabil, dinamikusan fejlődő cégcsoporti háttér
  • versenyképes bérezés
  • szakmai fejlődés támogatása
  • lendületes csapat
  • sokoldalú, változatos munka

Előny:

  • vendéglátásban szerzett vezetői tapasztalat
  • Fruitsys éttermi szoftver ismerete

Amennyiben felkeltettük az érdeklődésedet az info©amajomhoz.hu e-mailcímre küldj egy fényképes önéletrajzot és egy motivációs levelet.